Στο μυαλό... ενός φιλολόγου

Τι σχέση μπορεί να υπάρχει ανάμεσα σ΄ ένα αυτοκίνητο και σ΄ ένα δρόμο;
Το αυτοκίνητο κινείται στο δρόμο, σ΄ έναν ατέλειωτο δρόμο, μέχρι να φτάσει στο τέλος του ταξιδιού, ανάλογα με τα σχέδια και τις επιθυμίες του οδηγού (πιθανώς για ν΄ αρχίσει ένα νέο ταξίδι).
Τι σχέση τώρα μπορεί να υπάρχει ανάμεσα σ΄ ένα blog και το internet;
To blog είναι το αυτοκίνητο και το internet είναι ο δρόμος πάνω στον οποίο κινείται το αυτοκίνητο. Εγώ από την πλευρά μου είμαι ο οδηγός και έχω μαζί μου τρεις συνεπιβάτες που τους έδωσα τα εξής ονόματα-τίτλους: α) βιβλιο ιδέες, βιβλιοκρίσεις (μια προσέγγιση σε αγαπημένα μου σύγχρονα βιβλία), β) αρχαιότητα (μια αναφορά σε γνωστές ή άγνωστες πτυχές της αρχαίας ελλάδας και όχι μόνο), γ) πολιτισμός (άνθρωποι ή δημιουργήματα που άφησαν το αποτύπωμά τους στην τέχνη). Ο σκοπός του ταξιδιού μου είσαι εσύ, που θα διαβάσεις τις πληροφορίες που μεταφέρω για ν΄ αρχίσεις το δικό σου ταξίδι. Όσο για το αυτοκίνητο, το ονόμασα «στο μυαλό ενός φιλολόγου» κι ο οδηγός του, εγώ, είμαι ο φιλόλογος Θωμάς Νότας.